sobota, 13 grudnia 2014

Libster Awards Uno Dos Tres xD



'Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloga w ramach uznania 

za ,,dobrze wykonaną robotę''. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie 


obserwatorów, więc daję możliwość rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody 


należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. 


Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. 


Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.''    


To ten pytania xD


Uno Od Nataszy :

1. Jak masz na drugie imię?
2. Jaką książkę byś poleciła?
3. Jaki ostatnio oglądałaś film?
4. Co myślisz o rasizmie?
5. Oglądasz Niekrytego Krytyka? Jeśli tak to podoba Ci się?
6. Twoje ulubione danie?
7. Oglądasz jakiś serial?
8. Masz jakieś książki w domu? Jeśli tak to jakie?
9. Wolisz kryminał czy fantasy?
10. Jakiego smerfa lubisz najbardziej i dlaczego? xD
11. Co myślisz o moim opowiadaniu? :D

Dos Od This IS ME :)
1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka 1D?
2. Do jakich fandomów należysz? (Oprócz Directioner)
3. Jaki jest twój ulubiony smak lodów?
4. Co zainspirowało cię do rozpoczęcia pisania?
5. Czy czytasz inne opowiadania?
6. Skąd czerpiesz inspiracje do nowych rozdziałów?
7. Do której klasy pójdziesz po wakacjach?
8. Lubisz taniec?
9. Jesteś Larry Shippers czy Elounor Shipper?
10. Kto jest twoim ulubieńcem?
11. Jak powinien wygladać twój wymarzony chłopak i jakie powinien mieć cechy charakteru?

Tres Od Paulaa :D
1. Ile masz lat
2. Jak masz na imię
3. Czemu akuratnie piszesz takiego bloga
4. Gdzie chciałabyś pojechać ?
5. Lubisz też inny zespół ?
6. Co zmieniłabyś w swoim życiu ?
7. Żałujesz czegoś ?
8. Jakiej piosenki słuchasz gdy masz doła?
9. Horror czy komedia ?
10. Lubisz gdy chłopak ma kolczyki ?
11. Opisz swojego wymarzonego chłopaka

Odpowiedzi :D
Dercy:
Uno :D
1.Jestam sobie na drugie Ania xd
2. Ostatnio czytałam "Tam gdzie spadają anioły" D.Terrakowskiej i szczerze zakochałam się w niej *-*
3.Naznaczony 2 czeka mnie jeszcze kolejna część :D
4. Co za różnica jaki kolor, pohodzenie czy majątek przecież jesteśmy w środku tacy sami... ( Chyba że jesteś chujem bez uczuć to się mylę xd)
5. Widziałam kilka filmów i cóż jak to ja eksplodowałam śmiechem xD
6. Kocham jeść :D Jężeli coś to "danie" u mnie kfalifikuje się jako ogólnik JEDZENIE xD
7. "TVD" "Dr House" "Szpital" "Rodzinka.pl" "zaklinaczka duchów" i kilka innych które oglądam od czasu do czasu :) ( Mogę się wam do czegoś przyznać? Nigdy nie widziałam ani jednego odcinka WarsawShore i Miłości na bogato... Nie zabijecie mnie? 0-0)
8. Troche ich mam od podręczników po biografie :)
9.Fantasty *-* Ale to nie zmienia faktu że również czytam kryminały i też uwielbiam ten gatunek :)
10. Łasucha! XD Jest bardzo podobny do Niall'a a ja po prostu lubie jeść xD (Ej to Laluś to smerfna wersja Zayn'a, Li to taki Papa Smerf :D A ten tamten od wybuchających prezentów to taki Lou, A Hazzz... On dla mnie jest Smerfetką xDDD)
11.Czytam i bardzo lubię :) Jest strasznie ciekawe, Kofam *.*

Dos :D
1. Kocham wszystkie ale jeśli mam wybierać to Does He Know lub Teenage Dirtbag  albo Tell me a lie :)
2.Jestem Sheeranator i  Mixer :) powoli dołączam do 5SOSFam :)
3.Mięta z kawałkami czekolady, lub Cookie, lub pistacjowe :3
4.Pisałam już wcześniej i nie miałam takiej bum szaka laka natchnienia chciałam zobaczyć jak to jest i powiem że jest zaiście :* A z Ire miałam tak że chciała ze mną pisać nie wiem czemu xD  
5. No pewka i żeby tylko ich nie było w uj dużo bym je wypisała :D
6. Cały pomysł wziął się z naszego zamiłowania do Fast and Furius, One Direction i magii :D No i naszych głupkowatych dziecinnych zabaw w magiczną szkołę z 1D xD Nie macie pojęcia jak my razem świrujemy :3 ( Mogę wam kiedyś opowiedzieć jak było z tymi " zabawami" ale pod opowiadanie :) )
7. 2 gim :) Boże jeste dzieciuchem xD Bawić się w tym wieku :D 
8. Nie umiem i nie przepadam xd Od incydentu z gipsem na nodzę nie tańcam, a moje wygibasy sprowadzają się do " pompy" skakania i miotania się xD
9.Nie wierzę w Larry'ego ale nie jestem ani za tym ani za tamtym xd Czy wy tego nie widzicie? To niszczy nasz fandom... :/
10. Louis perfekcja pasiak Tommo zeberka słodziak Tomlinson ;* Taki tam sobie :D
11. Poprosiłabym o takie połączenie 5 chłopaków... Takie tam tylko całe One Direction xD

Tres :*
1. Od Lipca zaczęłam 15 :)
2. Powiedzmy że Dercy ;) ( OOOO ale ciota nie przyznaje się do imienia unzub... ej czekaj to nie jutjub xD)
3. Kocham F&F, 1D, magię, mojego debila "siostrę" Irene ♥ , i pisanie :) Takie powody ten tego :D
4.Londyn *-* Zobaczycie przeprowadimy się tam z Ire xD
5. Uwielbiam 5SOS, Room94, Big Time Rush, Dżem, AC/DC,Green Day, Linkin Park, Little Mix, Fifth Harmony, Pentatonix, Guns 'N Roses i  kilka innych ale na razie zgubiłam nazwy xD
6.Najlepiej? Nic :)
7. Karzdy czegoś żałuje :)
8. 
9.Horror :D Ale zależy :)
10. Piercing? W sumie taki jeden kolczyk czy dwa nie robią mi różnicy :)
11. Poprosiłabym o takie połączenie 5 chłopaków... Takie tam tylko całe One Direction xD i nie trzeba opisywać :D
Irene: ♥
Uno :3        W trakcie xD ~Dercy Ale to tylko dla tego że Ire to leń i na pytania jej się nie chciało odpowiadać ;pppp
1.Jestem se na drugie Beata (nie nienawidzę swoich imion pierwszego jak i drugiego xD)
2.Na Mikołajki dostałam książkę (uwielbiam czytać <3) "Pocałunek, Gwen Frost, Akademia Mitu2" taki tytulik napisała ją Jennifer Estep po prostu ją KOCHAM <3
3.Dawca Pamięci bardzo fajny polecam ale fajniejszy Więzień Labiryntu zajebisty polecam obydwa.
4.Ja nie jestem rasistą i nie zamierzam powiem szczerze że mam znajomego, który jest ciemno skóry i jest naprawdę dużo fajniejszy niż nie jeden z nas. Z chęcią wybiła bym wszystkich rasistów, taki szczegół :)
5.Oglądałam kilka filmików i gość rozwala systemy :D
6.Nie mam ulubionego dania uwielbiam WSZYSTKO omomonmomomom xD
7.Tak ja Dercy oglądam  "Dr House" "Szpital" "Rodzinka.pl" "zaklinaczka duchów" oraz "Pierwsza Miłość" ale najczęściej "Wspaniałe stulecie"
8.OJ...dużo nie chce mi się wypisywać...ZA DUŻO TEGOOO ...
9.Fantasy MY LIFE, MY LOVE xD
10.LALUŚ taka wersja Zayn'a xD (jak wiecie kocham Zayn')
11.Nie czytałam ale na pewno zacznę ;)

 Dos ;*
1.Wszystkie, ale najbardziej to Story Of My Life ;)
2. 
3.Pistacjowe, truskawkowe,waniliowe,mientowe,czekkoladowe, LÓD to LÓD XD
4.Kiedyś miałam takie zryte sny o 1D i postanowiłam to opisać a że nigdy tego nie robiłam postanowiłam więc, że napisze bloga z moją ukochaną przyjaciółką <3
5.Tak czytam bardzooooooo dużo opowiadań a cóż...lenistwo nie pozwala mi ich wypisać xD
6.Cały pomysł wziął się z naszego zamiłowania do Fast and Furius, One Direction i magii :D No i naszych głupkowatych dziecinnych zabaw w magiczną szkołę z 1D xD Nie macie pojęcia jak my razem świrujemy :3 ( Mogę wam kiedyś opowiedzieć jak było z tymi " zabawami" ale pod opowiadanie :) )~~~~Dercy :D
7.Zależy po których wakacjach...O luju jestem debilem xD
8.UWIELBIAM!! Zazwyczaj jestem na każdej imprezie :D
9. Nie wierze w Larry'ego...i nie jestem ani za tym a ni za tamtym ;/
10.No ba...to chyba wiadome, że Zayn <3
11.Nie ma ideałów...i chce chłopaka z wadami!! Oby był szczery,zabawny,uczciwy,nie zazdrosny o byle gunffoo i oczywiście kochający <3

Tres ;D
1.Ile ja mam lat?? "Trzeba zapytać Dercy!"~~~Rozdział 6 :P
2.Sebastiana Jajko kurffa xD a tak na serio to Irene...powiedzmy xD
3.Bo moge xD nie wiem może dlatego,że lubie FF,1D i no cóż magie...i nasze pierdolnięte i głupie pomysły z moją "sis" Dercy <3
4.Oczywiście że do Londynu XD przeprowadzimy się tam z Dercy!! 
5.Metallica,AD/DC,Gun'n roses, Evanescence,Nirvana i wieleeeeeeee innych zespołów metalicznych i rockowych, a zwłaszcza BLAC METAL!!!! <3
6.Najlepiej WSZYSTKO i NIC!
7.Żałuje wielu rzeczy..."żałuje, że poznałam...żałuje, że kochałam..."
8.
9.HORROR!!! Polecam--->Naznaczony i Naznaczony2 oraz Nawiedzony psychiatryk...jestem chora wiem xD
10.Tak...jakiś tam percing w wardze...albo w brwi...mrrrryyy xD
11.No nie wiem może takich pięciu debili?
SKOŃCZYŁAM JEJJJJJ....haha jestem idiotą xD~Irene



Pytania od nas :)
1. Czego nie lubisz w ludziach?
2. Jakiego rodzaju książek nie lubisz?
3. Szybko wybaczasz?
4. Coś co kochasz ponad życie?
5. Posiadasz jakieś lęki/fobie?
6. Do jakich fandomów należysz?
7. Jak opisałabyś się w kilku słowach?
8. Za interesowania/hobby?
9. Denerwują cię komary, muszki muchy i tym podobne?
10. Która klasa ?
11. W domu wszyscy zdrowi? XD (Bo u nas to chyba my jakieś nie ten teges :D)
Blogi które nominujemy :D ( Niestety będzie ich nieco mniej... [Powód? Lenistwo ;p])

1 komentarz:

  1. Dawca Pamięci ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)(★^O^★) lofciam :3

    OdpowiedzUsuń